Registrační poplatek:
Poplatek za stanoviště je rozdělen do 4 cenových kategorií dle konkrétního umístění stánku a jeho velikosti.
| Umístění | Cena |
| Aula přízemí (stanoviště 1–8) | 15.000,- |
| Aula přízemí (stanoviště 9–18) | 12.000,- |
| Aula 1. patro | 12.000,- |
| Aula suterén (stanoviště 31–37) | 9.000,- |
| Aula suterén 1 x 1m (stanoviště 25, 38, 39) | 6.000,- |
| Budova FCHT | 12.000,- |
| Budova DFJP 2 x 2 m | 12.000,- |
| Budova DFJP 2 x 1 m (stanoviště 18, 19) | 9.000,- |
Uvedené ceny jsou bez DPH.
Cena zahrnuje:
- Celodenní prezentaci firmy na stanovišti
- Základní vybavení stanoviště (stůl, židle, textilní paraván)
- WiFi připojení
- Elektrickou přípojku
- Informace o firmě v katalogu KONTAKT v rozsahu jedné strany
- Propagaci akce
- Catering v průběhu veletrhu
- Úklidové služby
Cena nezahrnuje:
- Další stranu v katalogu v hodnotě 500,- Kč
- Individuální prezentaci pro studenty v rámci veletrhu v rozsahu 35 minut v hodnotě 1500,- Kč.
- catering pro každého dalšího reprezentanta dané společnosti / instituce (nad stanovené 4 osoby) 300 Kč / osoba
Doplňkové služby je možné navolit v rezervačním systému při rezervaci stanoviště.
Na základě dat v registračním formuláři bude vystavena faktura na úhradu registračního poplatku.
Prosíme firmy, které mají zavedený objednávkový systém, aby nám zaslaly číslo objednávky nejpozději do 6. 2. 2026 (na e-mail helena.volejnikova@upce.cz).
Storno podmínky veletrhu Kontakt 2026:
1. Pokud firma udělá elektronickou rezervaci, ale opět ji zruší v termínu po sestavení katalogu tzn. od 2 2. 2026, zaplatí storno poplatek 2 000 Kč.
2. Pokud firma zruší svoji závaznou rezervaci týden před termínem plánované účasti tzn. od 11. 3. 2026, zaplatí storno poplatek ve výši 100%.





