Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

studujici-cekaji-prednasky-expertu-behem-tydne-teorie-praxearchiv-univerzita-pardubice126246.jpeg

Šanci proniknout do strategií firem a podívat se, jak instituce řeší aktuální otázky, budou mít už příští týden studující Univerzity Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice nabídne od pondělí Týden teorie a praxe v ekonomice. Studující čeká příští týden více než50 přednášek, workshopů a diskusí. 

Během 19. ročníku akce vystoupí více než šest desítek zástupců soukromých společností a institucí. „Naši studenti mají jedinečnou příležitost diskutovat nejen o aktuálních ekonomických otázkách, ale také o tématech jako je digitalizace veřejné správy, leadership v době umělé inteligence či udržitelnost. Týden teorie a praxe jim umožní získat inspiraci, nové kontakty i praktické zkušenosti pro své budoucí profesní uplatnění,“ říká prof. Ing. Jan Stejskal, Ph.D., děkan Fakulty ekonomicko-správní Univerzity Pardubice.

Během čtyřdenní akce nabídnou známé firmy, státní instituce a úřady atraktivní pohled do svých strategií. Ukáží například, jak lze využít udržitelnost jako konkurenční výhodu, přiblíží roli influencer marketingu v moderní komunikaci nebo feedback kulturu v praxi. Diskutovat se bude také o implementaci umělé inteligence do firemních procesů, regionálním rozvoji, práci daňových poradců nebo makroobezřetnostní politice
a daňové trestné činnosti. Mezi hosty se objeví odborníci z mezinárodních firem, veřejného sektoru, bankovních institucí i neziskových organizací. 

Součástí programu je také páteční hackathon „PARÁDNÍ NÁPAD 2025“, během kterého budou studenti v týmech řešit reálné výzvy z praxe a soutěžit o nejlepší inovativní řešení. 

Akce je určena pouze pro vysokoškolské studentky a studenty Univerzity Pardubice.

KDY: 3.–7. listopadu 2025
KDE: Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice

Kompletní program najdete zde: fes.upce.cz/fes/tyden-teorie-praxe-ekonomice [fes.upce.cz]

Pardubice 29. října 2025                                                              

Mgr. Martina Macková,

vedoucí Oddělení propagace a vnějších vztahů Univerzity Pardubice