Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Genügt lediglich das E-Learning zum Fremdsprachenunterricht des 21. Jahrhunderts?
Rok: 2014
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Economica
Název nakladatele: Szolnoki Főiskola
Místo vydání: Szolnok
Strana od-do: 92-99
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Vystačíme si ve výuce cizích jazyků 21. století pouze s aplikací e-learningu? Příspěvek se zabývá obsahem, strukturou a didaktickými výstupy e-learningových kurzů němčiny pro specifické účely a obecné němčiny verze Moodle 2.5. Jeho druhá část popisuje cíle a přednosti využití Mahara ePortfolia a představuje práci s videonahrávkami prezentací v systému Mediasite.
eng Should language teaching in the 21st century consist only of e-learning? The paper deals with the design of own e-laerning courses for both German for specific purposes and general German, with their didactic benefits and practical examples of e-learning courses created in the Moodle 2.5 version based on modular structure. The second part of the paper describes the purpose and specific outcomes of the Mahara ePortfolio and vocational experience with the Mediasite system. e-learning courses; German for specific purposes; didactic benefits; Mahara ePortfolio; Mediasite system