Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Využití studentských videoprezentací v rámci výuky ruského jazyka: ruský jazyk jako lingua franca v komunikaci mezi studenty z různých zemí
Autoři: Stadler Tatjana | Švadláková Radka
Rok: 2014
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: UNICOM 2014. Sborník příspěvků z konference. Conference Proceedings
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 74-78
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Využití studentských videoprezentací v rámci výuky ruského jazyka: ruský jazyk jako lingua franca v komunikaci mezi studenty z různých zemí Hlavním cílem příspěvku je prezentovat první výsledky společného projektu Ekonomické univerzity ve Vídni (Rakousko) a Jazykového centra Univerzity Pardubice (Česká Republika). Tématem je využití videoprezentací jako součásti výuky ruského jazyka. V článku budou představeny práce českých a rakouských studentů a komentáře jednotlivých videoprezentací. Videa představují jednu z variant umoňující studentům hovořit ruským jazykem mimo prezenční výuku. videoprezentace; řečové dovednosti; ruský jazyk
eng The use of students' video presentations within Russian language teaching: Russian language as lingua franca in communication between students from different countries The main objective of the article - to present the first results of a joint project of the Vienna University of Economics (Austria) and the Language Center of the University of Pardubice (Czech Republic) on the use of video presentations prepared by students as part of learning the Russian language. The article will show fragments of video presentations of both Czech and Austrian students, comments, reactions of the project participants. Videos - one of the variants of tasks that allow increased time speaking students studying Russian language outside the classroom. Video presentation; speaking kills; Russian language