Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Možnosti využívání databanky testových položek z anglického jazyka v celouniverzitním kontextu
Rok: 2014
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: UNICOM 2014. Sborník příspěvků z konference. Conference Proceedings
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 23-27
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Možnosti využívání databanky testových položek z anglického jazyka v celouniverzitním kontextu Příspěvek shrnujícím způsobem prezentuje různé typy využívání databanky testových položek vytvořených Jazykovým centrem Univerzity Pardubice v rámci projektu UNICOM. Vedle primárního kontextu jejich používání pro potřeby rozřazovacích testů z anglického jazyka, realizovaných na pěti fakultách univerzity podpořených projektem UNICOM (Dopravní fakulta Jana Pernera, Fakulta elektrotechniky a informatiky, Fakulta ekonomicko-správní, Fakulta chemicko-technologická, Fakulta zdravotnických studií), je dále představeno jednak jejich plošné celouniverzitní využití v oblasti stanovování aktuální úrovně cizojazyčné kompetence u studentů žádajících o studijní pobyt na zahraničních partnerských institucích, rovněž i jejich vysoce specifické využití v kontextu nejmenší z univerzitních fakult - Fakulty restaurování. jazykové hodnocení; jazykové testování; testové položky
eng The potential of using the databank of test items from English language across the university The paper summarises various types of using the databank of test items created at the Language Centre of the University of Pardubice within the UNICOM project. The primary purpose of this material is described in the area of English language placement tests which are carried out at five university faculties supported by the UNICOM project (Jan Perner Transport Faculty, Faculty of Electrical Engineering and Informatics, Faculty of Economics and Administration, Faculty of Chemical Technology and Faculty of Health Studies). Besides, the large-scale use of the test items across the whole university is presented in terms of diagnosing the level of foreign language competence of the students who apply for study stays at partner universities abroad. Finally, the paper presents the specific use of the databank at the smallest university faculty - Faculty of Restoration. language assessment; language testing; test items