Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Digitální odznaky: prostředek podpory procesů hodnocení ve výuce cizích jazyků
Rok: 2014
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: UNICOM 2014. Sborník příspěvků z konference. Conference Proceedings
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 17-22
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Digitální odznaky: prostředek podpory procesů hodnocení ve výuce cizích jazyků Příspěvek prezentuje potenciál tzv. digitálních odznaků jako jednotícího prvku formálního hodnocení, neformálního hodnocení a sebehodnocení ve výuce cizího jazyka. Digitální odznaky jsou představeny v kontextu obecnějších teorií profesního portfolia jako velmi účinný nástroj, jehož prostřednictvím mohou být dlouhodobě a systematicky podporovány procesy učení se cizímu jazyku. Vedle toho jsou prezentovány konkrétní zkušenosti s pilotním využitím tohoto nástroje v kontextu výuky odborného anglického jazyka na Univerzitě Pardubice. digitální odznak; hodnocení; odborný anglický jazyk
eng Digital badges: means of supporting assessment processes in language teaching The paper presents the potential of digital badges as an integration principle of formal assessment, informal assessment and self-assessment. Digital badges are introduced with reference to general theories of professsional portfolio as a very effective tool which is capable of supporting the language learning processes on long-term basis and systematically. Besides, specific experience of using digital badges within the courses of English for Specific Purposes at the University of Pardubice is presented. digital badge; assessment; English for Specific Purposes