Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Lebenslanges Lernen im universitären Bereich ? Vielfalt braucht besondere Qualitätsbemühungen
Rok: 2013
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: ACC Journal
Název nakladatele: Technická univerzita v Liberci
Místo vydání: Liberec
Strana od-do: 190-195
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Rozmanitost celoživotního vzdělávání v akademickém prostředí Celoživotní vzdělávání je koncept, který má lidem během jejich života umožňovat proces samostatného studia. Univerzity jsou vědecké a vzdělávací instituce, které slouží vědě a výzkumu, což platí i pro celoživotní vzdělávání. Jednou z nabídek možnosti zdokonalovat se v němčině v rámci celoživotního vzdělávání jsou Moderované diskuze v německém jazyce realizované v Jazykovém centru UPa, jejichž konceptem, formátem a konkrétními výstupy se tento příspěvek zabývá.
eng Diversity of Lifelong Learning in tertiary education Lifelong Learning is a concept that provides people with the process of self-studying. Universities are scientific and educational institutions serving science and research in accordance with Lifelong Learning as well. One of offers to improve German within Lifelong Learning Programme is the series of Moderated Discussions in German implemented by the Language Centre of the University of Pardubice, whose outlines, format and concrete outputs are reflected in this paper. Lifelong Learning; diversity of self-studying process in tertiary education; moderated discussions in German