Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Možnosti využívání ICT v rámci výuky odborného cizího jazyka
Autoři: Brebera Pavel
Rok: 2012
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Mobile learning ako nástroj skvalitňovania vzdelávania
Název nakladatele: Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Místo vydání: Trenčín
Strana od-do: 28-32
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Možnosti využívání ICT v rámci výuky odborného cizího jazyka Článek pojednává o některých otázkách spojených s integrací informačních a komunikačních technologií do oblasti výuky odborného cizího jazyka v kontextu vysokoškolského vzdělávání. Na příkladu několika konkrétních výukových aktivit je ilustrován potenciál sociálně konstruktivistických přístupů v rámci cizojazyčné výuky, dále jsou představeny některé z důvodů pro využívání tzv. blended learningu a na závěr je nastíněn potenciál e-learningu z hlediska informálního učení, včetně jeho možných implikací pro možný posun do roviny tzv. m-learning. ICT; e-learning;blended learning; informální učení, sociální konstruktivismus
eng The Potential of Using ICT for Teaching Languages for Specific Purposes The paper deals with some issues of integration of information and communication technologies into the area of teaching languages for specific purposes in university setting. Several specific teaching activities are presented in order to illustrate the potencial of socioconstructivist approaches in foreign language teaching and to state some reasons for using the so called blended learning. The final part of the paper outlines some potential of e-learning from the perspective of informal learning, including some of its implications for the area of the so called m-learning. ICT;e-learning;blended learning; informal learning; social constructivism