Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Anglický jazyk pro chemii v LMS Moodle
Rok: 2011
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2011 Hradec Králové
Název nakladatele: Gaudeamus
Místo vydání: Hradec Králové
Strana od-do: 27-32
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Anglický jazyk pro chemii v LMS Moodle eLearningový jazykový kurz English for Chemistry vznikal v průběhu celého roku za spolupráce týmu autorek a tutorek – vyučujících na Jazykovém centru Univerzity Pardubice odborný jazyk. Autorky se od počátku potýkaly s absencí výukových materiálů zaměřených přímo na odborný anglický jazyk odpovídajících potřebám různorodých zaměření v oblasti chemie a chemické technologie vyučovaných na Fakultě chemicko-technologické. Vytvoření eLearningového kurzu odborného jazyka na platformě LMS Moodle se zdálo být ideálním řešením výše popsané situace. Platforma poskytuje dostatečný prostor pro tvorbu interaktivního učebního materiálu, který reflektuje požadavky vyučujících a zároveň i potřeby studentů. ELearningový kurz je zaměřen nejen na odpovídající terminologii, ale i na gramatickou stránku výuky odborného jazyka. Kurz obsahuje dvě základní části: chemický glosář a soubor dvaceti výukových modulů. K naplnění předem určených cílů používají autorky následující jazykové nástroje: Glosář, Hot Potatoes, Voki a Wordle, které vhodně doplňují a rozšiřují textové části kurzu. Kurz završuje evaluační test vytvořený nástroji, ktreré jsou součástí univerzitního informačního systému STAG.
eng English for Chemistry in LMS Moodle eLearning language course English for Chemistry was created by a team of co-authors and co-tutors – ESP teachers at the Language Centre, University of Pardubice. The authors have been lacking appropriate teaching materials focused on English for Chemistry and reflecting variety of disciplines taught at the Faculty of Chemical Technology. A new eLearning course on platform LMS Moodle seemed to be an ideal solution to the above descibed situation. The platform provides space for interactive learning materials reflecting specific students’ and teachers’ needs. The course is focused on specific terminology and grammar items. It comprises two parts: Chemistry Glossary and a set of twenty lessons. The teaching goals are fulfilled by the following language tools: Glossary, Hot Potatoes, Voki, and Wordle, these tools extend the textual parts of the course. The course is concluded by an on-line evaluation test created in the University information system STAG. eLearning course; LMS Moodle; Hot Potatoes; Glossary; Voki; on-line evaluation test