Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Implementing Presentation Skills Tools to Enhance Quality
Rok: 2011
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Sdílení zkušeností. II.konferece projektu COMPACT
Název nakladatele: Masarykova univerzita
Místo vydání: Brno
Strana od-do: 52-55
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Dosažení kvality implementací prezentačních dovedností a jazykového portfolia Příspěvek se zabývá otázkou zajištění kvality výuky ESP z hlediska učitelského a studentského výstupu. Autorka představí nástroje, používané v procesu zvyšování efektivity výuky a dosažení vytyčeného zdokonalení komunikačních dovedností a také nástroje, použivané pro zajištění kompatibility cílových úrovní jazyka u absolventů. Představované nástroje jsou koncepčně obsaženy ve výuce prezentačních dovedností, dovedností sebehodnocení, systému studentských konferencí a nedávno představených videokonferenčních modulech. Autorka představí praktický vhled do diskutovaného problému a SWOT analýzu založenou na vlastních zkušenostech.
eng Implementing Presentation Skills Tools to Enhance Quality The paper addresses issues of quality assurance in terms of enhancing the quality of ESP teaching/learning outputs . The author is going to present instruments used in this process and their consequences for raising effective learning and achieving desired progress in communicative competence, as well as assuring compatibility with the target competence levels according to the graduate profiles. The discussed tools are concept of transferable/presentation and self-assessment skills training, system of student conferences and lately the introduction of another motivation tool shared teaching/video-conferencing. The author can provide practical insight in the problem issues and SWOT analysis based on hands-on experience. ESP at technical faculties; Learning outcomes, Presentation skills, Feedback utilisation, Staff involvement, Cooperation with IT dept and use of IT tools in Language teaching and Language Portfolio, Motivation