Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Application of Students' Experience of Social Networking in Learning/Teaching Process
Rok: 2011
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Kompetence v cizích jazycích jako důležitá součást profilu absolventa vysoké školy III
Název nakladatele: Univerzita obrany v Brně
Místo vydání: Brno
Strana od-do: 20-23
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Aplikace studentských zkušeností se sociálními sítěmi ve vzdělávacím procesu Tento příspěvek se zabývá novým přístupem k výuce a vzdělávání při využívání studentské zkušenosti se sociálními sítěmi. Zahrnuje stručnou prezentaci Interaktivní terminologické databanky a zdůvodnění, proč se její tvorba jeví jako ideální prostředek nového přístupu. Hlavní část textu přibližuje tvorbu glosáře a výsledek vytvořený prvním ročníkem studentů FES. Interaktivní terminologická databanka vytvořená na platformě Moodlu nabízí studentům příležitost rozšířit si znalost odborné terminologie úzce svázané s jejich specializací. Kurz byl zakončen online testem ve Stagu. Článek dále nastiňuje vizi autorů pro budoucí rozvoj ITD. sociální sítě; interaktivní terminologická databanka; online test; odborný jazyk; Moodle; glosář
eng Application of Students' Experience of Social Networking in Learning/Teaching Process This contribution deals with a new approach of learning/teaching using students´ experience of social networking. The work includes a brief presentation of the Interactive Terminology Database and reasoning why creating it seems to be an ideal tool for the application process. The main part of the text attempts to present the creation procedure and outcome related to the course of the first year economics students supervised by the authors. The interactive terminology database, being developed in Moodle, offers the students an opportunity to create a platform for ESP and comment on the terminology closely related to their field of study. The course is followed by an evaluation online test in STAG (Internal University Information System). Eventually, this work endeavours to outline authors’ vision of further development and exploitation of the Interactive Terminology Database. social networking; Interactive Terminology Database; online test; ESP; Moodle; glossary