Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Metakognitivní strategie jako součást budování autonomie v cizojazyčné výuce
Rok: 2010
Druh publikace: ostatní - přednáška nebo poster
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Metakognitivní strategie jako součást budování autonomie v cizojazyčné výuce V rozsahu potřebném k těmto účelům následující příspěvek stručně definuje pojmy učební strategie a autonomie v cizojazyčné výuce, konkretizuje metakognitivní strategie a snaží se poukázat na důležitost jejich rozvíjení v cizojazyčném vyučování. Téma příspěvku bylo zvoleno s ohledem na zaměření disertační práce, která se zabývá vztahem úrovně jazykových znalostí a užívání učebních strategií při studiu cizího jazyka. Příspěvek také stručně prezentuje autorčin výzkumný záměr disertace. autonomie při učení cizímu jazyku; učební strategie; metakognitivní strategie