Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Začínající učitel a kurikulární reforma: několik poznámek k výsledkům výzkumného šetření z let 2004-7
Autoři: Brebera Pavel
Rok: 2010
Druh publikace: ostatní - přednáška nebo poster
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Začínající učitel a kurikulární reforma: několik poznámek k výsledkům výzkumného šetření z let 2004-7 Příspěvek vychází z výstupů dlouhodobého výzkumu projektování kurikula jako prostředku profesního rozvoje učitele anglického jazyka v raných fázích jeho profesní dráhy. Jeho cílem je tedy nastínit a následně prodiskutovat, co mohou některá z těchto empirických zjištění implikovat z hlediska aktuální vzdělávací praxe základních škol i institucí přípravného vzdělávání učitelů. začínající učitel; kurikulární reforma