Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Development Through Self-Evaluation
Autoři: Píšová Michaela | Ježková Šárka
Rok: 2007
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: What next? Trends, Traditionen und Entwicklungen in der LehrerInnen-Ausbildung. Trends, Traditions and Developments in Teacher Education
Název nakladatele: Verband Wiener Volksbildung, Edition Volkshochschule
Místo vydání: Vídeň
Strana od-do: 177-200
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Rozvoj prostřednictvím sebehodnocení V článku je představen jeden z celé řady projektů zaměřených na interní evaluaci terciárních pracovníků, který byl realizován na FHS Univerzity Pardubice v roce 2000. Diskutována jsou jak teoretická východiska procesů tvorby evalučních nástrojů, tak výsledky evaluace. Ačkoli se text zabývá evaluací v terciární sféře, autoři se domnívají, že většina klíčových aspektů má širší platnost, tj. vztahuje se k hodnocení učitelů obecně, bez ohledu na typ instituce, ve které působí.
eng Development Through Self-Evaluation This paper aims to introduce one of a number of projects focusing on internal teacher appraisal, which was carried out at the Faculty of Humanities, University of Pardubice in 2000, to discuss the principles that guided its design and its results. Even though this particular project dealt with appraisal at a tertiary educational institution, the authors believe that most of the issues to be mentioned in the paper are relevant to internal evaluation of teachers in a more general sense, i.e. regardless of the level and type of educational institution. professional development, evaluation, self-evaluation