Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Budoucí učitel jako tvůrce vzdělávacího programu: vzdělávací program jako tvůrce budoucího učitele
Autoři: Brebera Pavel | Kostková Klára
Rok: 2007
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Příspěvky k tvorbě a výzkumu kurikula
Název nakladatele: Masarykova univerzita
Místo vydání: Brno
Strana od-do: 25-34
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Budoucí učitel jako tvůrce vzdělávacího programu: vzdělávací program jako tvůrce budoucího učitele V příspěvku je představen specifický způsob přípravy studentů učitelství anglického jazyka na tvorbu vzdělávacích programů. Projektování kurikula je zde primárně pojímáno jako nástroj profesního rozvoje v přípravném vzdělávání učitelů, jádrem příspěvku je proto prezentace autentické zkušenosti tvorby vzdělávacího programu, získané v průběhu roční pedagogické praxe. projektování kurikula;přípravné vzdělávání učitelů;reflektivní přístup
eng Student teacher developing the curriculum ? curriculum developing a student teacher The paper presents a specific way of preparing future English language teachers in the area of curriculum design. The task to design the curriculum is presented primarily as an instrument of the professional development in pre-service teacher education. Therefore, the presentation is based on an authentic experience in the area of curriculum design during one-year teaching practice. curriculum design;pre-service teacher education;reflective approach