Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Tutoring online: vzdělavatelé učitelů v nových rolích
Autoři: Černá Monika
Rok: 2007
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: SCO 2007 (Sharable Content Objects)
Název nakladatele: Masarykova univerzita
Místo vydání: Brno
Strana od-do: 135-140
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Tutoring online: vzdělavatelé učitelů v nových rolích Příspěvek je diskusí k proměnám role pedagoga, ke kterým dochází v poslední době v souvislosti s integrací informačních a komunikačních technologií (ICT) do přípravného vzdělávání učitelů. Hlavní pozornost je zaměřena jednak na procesy e-learningu v prostředí elektronické konference, což je forma e-learningu, která vytváří další prostor pro podporu profesního učení studentů učitelství, dále pak na náročné úkoly, které před vzdělavatele učitelů jako ?online tutora? neboli ?e-tutora? staví tyto nové formy práce.
eng Tutoring online: teacher educators in new roles This contribution discusses the influence that the process of integration of information and communication technology (ICT) into pre-graduate teacher education has had on teacher educator roles. The author introduces the concept of e-learning putting emphasis on interpersonal interaction in the online environment and, consequently, focuses on challenges of being an online tutor. e-learning, pre-graduate teacher education, computer conferencing, tutoring online