Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Video-based observations in English Language Teacher Education
Autoři: Černá Monika
Rok: 2007
Druh publikace: ostatní - přednáška nebo poster
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Využití videotéky v pregraduální přípravě učitelů anglického jazyka Observace (pozorování) je tradičně využívaným nástrojem podpory profesního rozvoje učitelů. S rozvojem moderních technologií se potenciál této reflektivní techniky ještě násobí. Cílem prezentace je diskutovat možnosti využití observací založených na práci s videonahrávkami v pregraduální přípravě učitelů anglického jazyka na FF UPa.
eng Video-based observations in English Language Teacher Education Observation has become a valid and valuable tool of teacher professional development. Thanks to technological progress it has to offer even more. The presentation aims to discuss the potential of video-based and technology-mediated observation. Positives and drawbacks of implementing a Video-library in pre-service teacher education are summarised on the basis of the research carried out at the University of Pardubice. Observation, video materials, teacher education