Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Pedagogická praxe jako příležitost pro zkušenostní učení v oblasti e-learningu
Rok: 2007
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Pedagogická prax: súčasnosť a perspektívy.
Název nakladatele: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Místo vydání: Nitra
Strana od-do: 31-38
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Pedagogická praxe jako příležitost pro zkušenostní učení v oblasti e-learningu V příspěvku bude diskutován potenciál pedagogické praxe jako příležitosti ke zkušenostnímu učení v oblasti e-learningu. Na základě obecných principů budou naznačeny možné výstupy e-learningu pro studenty plnící požadavky pedagogické praxe. Pro ilustraci bude uveden konkrétní příklad využití e-learningu v rámci aktuálního tématu přípravy studentů učitelství anglického jazyka na tvorbu ŠVP.
eng Teaching practice as an opportunity for experiential learning in the area of e-learning The contribution discusses the potential of teaching practice as an opportunity for experiential learning aimed at ?learning to e-learn?. The main emphasis will be put on interpersonal interaction in the online environment; therefore, the format of e-conference will be presented and analysed as a means of support of the process of curriculum development. e-tutor, e-conference, e-learning, curricular reform, curriculum design