Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance


The use of Controlled Application of Water to the Wheel/Rail Interface to give Predictable and Optimised Braking Conditions

Poskytovatel: Rail Safety and Standards Board Limited
Program: R&D programme
Období realizace: 01.05.17 - 31.10.18
Pracoviště: Dopravní fakulta Jana Pernera - Výukové a výzkumné centrum v dopravě
Hlavní řešitel: Lata Michael
Spoluřešitelé: Voltr Petr | Kohout Martin
Popis:
Projekt navazuje na počáteční studii řízeného přívodu vody provedené v etapě 1 (projekt č. I04 POB 05). Tato studie ukázala, že přívod vody má potenciál k zajištění předvídatelných a optimalizovaných podmínek v kontaktu kola a kolejnice v režimu brzdění. Celkovým cílem přítomného projektu je dokázat účinnost řízeného přívodu vody v podmínkách relevantních pro kolejovou dopravu, a to pomocí funkčního vzorku zařízení pro přívod vody, jež bude odzkoušeno v laboratoři (v reprezentativních podmínkách v plném měřítku) a na železničním vozidle při brzdových zkouškách.