Poradenské linky

Poradenské telefonní linky

Akademickou poradnou byly zřízeny poradenské telefonní linky na pomoc a podporu studentů a zaměstnanců Univerzity Pardubice.

Žádáme všechny studenty, aby se na telefonickou linku obraceli pouze v případech dle pravidel viz níže a využívali opětovně poradenství na osobní úrovni! Vracíme se tak do běžného režimu po covidové situaci! Děkujeme za pochopení a zohlednění sil našich poradců.

 

 

Poradenská linka pro studenty

+420 702 238 172

je zřízena pouze pro studenty Univerzity Pardubice, kteří potřebují podporu v řešení jejich situace vyžadující rozhodnutí v krátkém časovém úseku. 

U telefonu je přítomna PhDr. Mgr. Ilona Ďatko, PhD.

Linka slouží:

  • Akutní studijní záležitosti ve smyslu rozhodování, sdílení či řešení situace v krátkém časovém horizontu (např. ukončit/neukončit studium).

Linka neslouží:

  • k řešení těžké životní situaci spojené s akutně krizovým stavem (př. úmrtí v rodině, rozchod, autonehoda, pocit selhání, opakování státních závěrečných zkoušek aj…),
  • k řešení, které snese naplánování osobní schůzky v určitém čase
  • k zodpovězení dotazů, které patří do kompetence studijního či jiného oddělení

 

Krizová linka pro studenty

+420 601 586 745

je zřízena pouze pro studenty Univerzity Pardubice, kteří potřebují podporu v řešení akutní krizové situace vyžadující neodkladnou péči.

U telefonu je přítomna Mgr. Barbora Bajová. Linka je aktivní každou středu mezi 17:00 - 20:00 hodin

Mimo tuhle dobu se obracejte na celostátní krizové linky, případně se obracejte na poradenské pracovníky, kteří vám rádi nabídnou přednostní termín osobní schůzky. Akademická poradna má vyhrazené přednostní kapacity pro akutně krizové klienty, termín osobní schůzky je tak dostupný do 24 hodin.

 

Poradenská linka pro zaměstnance

+420 607 141 197

je zřízena pouze pro zaměstnance Univerzity Pardubice, kteří potřebují pomoc a podporu v řešení situace se studenty, kteří vykazují změnu v psychické rovnováze a potřebují neodkladnou péči.

U telefonu je přítomna Mgr. Hana Jelínková, která vás provede situací s cílem nalézt efektivní a bezpečné řešení pro studenta a zaměstnance zároveň.

Pokud krizový intervent telefon nezvedá, je aktuálně zaneprázděn s klientem a obratem se na základě SMS informace ozve, jakmile to bude možné.

false