Skip to main content

Login for students

Login for employees

Publication detail

Diversity in ELTE? (Pros and Cons of Structured Study Programmes)
Authors: Píšová Michaela | Brebera Pavel
Year: 2005
Type of publication: článek ve sborníku
Name of source: New trends in educating future teachers of English
Publisher name: Univerzita Palackého
Place: Olomouc
Page from-to: 74-78
Titles:
Language Name Abstract Keywords
cze Diverzita v programech přípravného vzdělávání učitelů anglického jazyka? (některá pro a proti strukturovaných programů) Článek prezentuje některá z důležitých témat vztahujících se k dopadu Boloňské deklarace na pregraduální přípravu učitelů. Diskuse probíhá z pozice programů přípravného vzdělávání učitelů anglického jazyka v českém vzdělávacím kontextu.
eng Diversity in ELTE? (Pros and Cons of Structured Study Programmes) The article presents some issues related to the impact of the Bologna Process on pre-service teacher education. The discussion is carried out from the perspective of ELTE programmes in Czech educational context. Bologna Process, pre-service teacher education, ELTE