Skip to main content

Login for students

Login for employees

Publication detail

Klinický rok: využití dlouhodobé pedagogické praxe studentů učitelství jako forma přípravy na tvorbu ŠVP
Authors: Brebera Pavel
Year: 2006
Type of publication: článek ve sborníku
Name of source: Jak koncipovat profesní přípravu studentů v souladu s požadavky nového kurikulárního dokumentu RVP ZV a s požadavky na tvorbu ŠVP? Sborník příspěvků z pracovního semináře ze dne 8. února 2006 (CD-ROM)
Publisher name: Brno, Katedra pedagogiky PedF MU
Place: Brno
Page from-to: nestránkováno
Titles:
Language Name Abstract Keywords
cze Klinický rok: využití dlouhodobé pedagogické praxe studentů učitelství jako forma přípravy na tvorbu ŠVP V příspěvku bude představen zvolený způsob přípravy budoucích učitelů anglického jazyka na Univerzitě Pardubice na tvorbu školních vzdělávacích programů. Jádrem této přípravy je zde práce s klinickou zkušeností studentů v rámci jejich povinné roční souvislé pedagogické praxe na školách.
eng The Clinical Year: long-term teaching practice as a means of preparing future teachers for developing school educational programmes The paper presents how the student-teachers of ELTE programme at the University of Pardubice are being prepared for designing school educational programmes. The core of this preparation is the work with their clinical experience during the one-year teaching practice at schools. pre-service teacher education;curriculum development