Skip to main content

Login for students

Login for employees

Publication detail

Základy marketingu
Authors: Vaculík Josef
Year: 2003
Type of publication: ostatní - skripta, učebnice
Publisher name: Univerzita Pardubice
Place: Pardubice
Page from-to: nestránkováno
Titles:
Language Name Abstract Keywords
cze Základy marketingu Učební text shrnuje a prezentuje základní marketingové nástroje, marketingová východiska a postupy. Změny vnějšího prostředí vedou ke zdokonalování jednotlivých marketingových nástrojů, především marketingových strategií. V učebním textu jsou uvedeny příklady z praxe úspěšných firem. Každá kapitola je ukončena shrnutím teoretických poznatků, doplněna otázkami a klíčovými slovy. Teprve po pochopení a objasnění základů marketingu lze prohlubovat marketingové znalosti a dovednosti. marketingová koncepce;marketingový výzkum;nákupní chování;segmentace trhu;marketingový mix;výrobkový mix;komunikační mix;distribuční mix;cenový mix;marketingová strategie;nabídka a poptávka trhu;
eng The grouding of marketing marketing conception;marketing research;purchase bahaviour;market segmentation;marketing mix;communications mix;distributive mix;price mix;marketing strategy;supply and demand of market;