Administrátor/ka projektů

Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická

přijme 1 pracovníka/pracovnici na pozici

 

 

ADMINISTRÁTOR/KA PROJEKTŮ
 

Charakteristika práce:

  • sledování výzev včetně zadávací dokumentace jednotlivých poskytovatelů
  • součinnost při podávání a administraci fakultních projektů (včetně mezinárodních)
  • kontrola finanční části projektu a projektové dokumentace
  • evidence projektů
  • výkon funkce správce rozpočtu vybraných projektů (schvalování objednávek, likvidačních listů k daňovým dokladům, cestovních příkazů,)
  • administrativní činnosti pro ekonomické oddělení fakulty
  • zajišťování operativních úkolů v provozní oblasti, spolupráce s celouniverzitními útvary

Požadujeme:

  • úplné středoškolské nebo VŠ vzdělání nejlépe ekonomického zaměření
  • zkušenost s administrací dotací a grantů výhodou
  • aktivní znalost anglického jazyka
  • uživatelská znalost práce na PC (Windows, MS Office)
  • spolehlivost, samostatnost, pečlivost
  • komunikativnost, vstřícnost
  • trestní a morální bezúhonnost

Nabízíme:

  • zajímavou práci v akademickém prostředí
  • příjemné pracovní prostředí
  • mzdové ohodnocení podle vnitřního mzdového předpisu univerzity
  • 6 týdnů dovolené
  • příspěvek na stravování
  • plný pracovní úvazek (zástup za mateřskou dovolenou)

Předpokládaný nástup: možný ihned nebo dle dohody

 

Písemnou přihlášku s přiloženým profesním životopisem a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání zasílejte do 15. prosince 2022 na adresu:

 

Univerzita Pardubice

děkanát Fakulty chemicko-technologické

Ing. Jana Hermanová

Studentská 573

532 10 Pardubice 2

(vlevo na obálku uveďte „Neotvírat – výběrové řízení“)

Přihlášky můžete zasílat i elektronicky na adresu: jana.hermanova@upce.cz

Rozšířit fotografii na webu UPCE: 
false