Registrační poplatek

Základní registrační poplatek  je  5 000,- Kč + 21% DPH, tj. celkem 6 050,- Kč.  

 

Zahrnuje:

 

·         celodenní prezentaci firmy na stanovišti

·         informace o firmě v katalogu v rozsahu jedné strany

·        wifi připojení

·         drobné občerstvení v průběhu veletrhu

        

Firmy si mohou navíc doobjednat:

·         elektrickou přípojku v hodnotě 300,- Kč

·         další stranu v katalogu v hodnotě 300,- Kč

 

Na základě zaslané přihlášky bude vystavena faktura na úhradu registračního poplatku.  Prosíme firmy, které mají zavedený objednávkový systém, aby v přihlášce uvedly číslo objednávky.

 

 

Storno podmínky:

 

1. Pokud firma objednávku potvrdí, zašle ji poštou nebo elektronicky  na Univerzitu Pardubice, ale opět ji zruší v termínu po sestavení  katalogu ( od 18. 2. 2017 do 3. 3. 2017), zaplatí  2.000  Kč storno poplatek.

 

2.Pokud firma zruší svoji  závaznou objednávku týden před termínem  plánované účasti (tzn. od 8. 3. 2017 ), zaplatí storno poplatek ve výši 100%  částky na objednávce.