Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program: B3709 Dopravní technologie a spoje
Studijní obor: 3708R003 Dopravní management, marketing a logistika
Forma studia: prezenční – výuka v Pardubicích
kombinovaná – výuka v Praze
Standardní doba studia: 3 roky

 

Charakteristika oboru:

  • dopravně-ekonomický obor
  • teoretická průprava:
    • matematika, informatika, fyzika, marketing, ekonomie, management, technologie a řízení dopravy, operační výzkum, dopravní prostředky, dopravní infrastruktura atd.​
  • praktická aplikace:
    • dopravní management a marketing
    • logistika a zasílatelství
    • ​ekonomika podniku, účetnictví a controlling
  • vazba na praxi:
    • exkurze, odborné praxe, zadávání bakalářských prací přímo firmami z uvedených oblastí, účasti odborníků z praxe na výuce odborných předmětů, podílení se na realizaci výzkumných projektů řešících konkrétní podnikové problémy apod.
  • studijní plány:

 

Uplatnění absolventa:

  • odborné funkce:
    • v dopravních a spedičních podnicích
    • v podnicích poskytujících logistické služby, resp. v rámci řízení logistických procesů v podnicích zabývajících se jinou činností
    • v orgánech a organizacích státní správy a územních samospráv.

 

Navazující magisterské studium:

 

Další informace k oboru: